Od osnivanja kompanije, Michelin-ova misija doprinosi unapređenju mobilnosti roba i putnika i još više od toga, doprinos razvoju društva. Naš opći cilj je zadovoljenje osnovne ljudske potrebe za druženjem, razmenom informacija i otkrivanjem novih stvari.
Michelin je na vodećoj poziciji na svim tržištima pneumatika i povezanih usluga. Stalnim dokazivanjem svog tehnološkog vođstva, stalnim inovacijama i proizvodima i uslugama visokih kvaliteta, putem svojih snažnih brendova, Michelin može slediti svoju strategiju globalnog razvoja i poboljšati učinak u svim aspektima svog poslovanja.
Neke ključne činjenice o kompaniji Michelin:
- 109.193 zaposlenih (102.692 stalno zaposlenih)
- Više od 150 miliona pneumatika i 10 miliona vodiča s kartama proizvedenih u 2009. godini
- Neto prihodi ostvareni od prodaje: 14,8 milijardi eura
- 72 proizvodna postrojenja u 19 zemalja, konstantan rast asortimana proizvodnje
- Tržište putničkih i lakih komercijalnih vozila: 80% pneumatika prodano na tržištu rezervnih pneumatika
- Tržište kamiona: 80% pneumatika prodano na tržištu rezervnih pneumatika (za radijalne pneumatike)
- Marketinške kampanje u više od 170 zemalja