O brendu
Od osnivanja kompanije, Michelin-ova misija doprinosi unapređenju mobilnosti roba i putnika i još više od toga, doprinos razvoju društva. Naš opći cilj je zadovoljenje osnovne ljudske potrebe za druženjem, razmenom informacija i otkrivanjem novih stvari.
Michelin je na vodećoj poziciji na svim tržištima pneumatika i povezanih usluga. Stalnim dokazivanjem svog tehnološkog vođstva, stalnim inovacijama i proizvodima i uslugama visokih kvaliteta, putem svojih snažnih brendova, Michelin može slediti svoju strategiju globalnog razvoja i poboljšati učinak u svim aspektima svog poslovanja.
Neke ključne činjenice o kompaniji Michelin:
Specifikacija | |
---|---|
ŠIRINA | 245 |
VISINA | 70 |
PREČNIK | 19.5 |
INDEKS NOSIVOSTI | 2575 kg |
INDEKS BRZINE | J |
DEZENI | XTE 2 |
TERETNI SEGMENT | Regionalni |
POZICIJA TERETNI | Prikolica |